onsdag 25 mars 2009

Alex och Viveca

Jag älskar Alex Schulman och Viveca Sten. Jag älskar alla som väcker tankar till liv, allra mest om de är helt nya och överraskande. Vi var tillsammans på Dieselverkstan och talade böcker, Alex Schulman var alldeles ödmjukt naken och läste upp ett mess från sin mamma, sedan fick hans flickvän komma upp och visa magen. Viveca glittrade med ögonen när hon talade om det perfekta brottet, hon vet hur det kan utföras och jag tror henne. Själv blev jag helt besatt av mina egna andetag, de hördes i högtalaren men jag talade vidare eftersom jag inte kunde lägga mig ner och dö. Det var riktigt roligt och alla var snälla och några fina damer som heter Gun och Marina satt i publiken, de hade tagit dykarcert och jobbar med psykvård och jag ska få lära mig saker av dem.

Inga kommentarer: