tisdag 1 juni 2010

Att stå till svars för eller nåt

Idag kom den, den första kommentaren om min nya bok "Svedd". Eller nej, inte den första kommentaren, utan den första undrande kommentaren.

"Vad får hon allt ifrån?"

Frågan ställdes till min man, som också haft en rynka mellan ögonen men inte sagt något. Jag kan inte svara på det, jag hänvisar till "A clockwork orange" - kunde det tryckas som bok och dessutom visas på bioduken kan min bok läsas utan att jag ska behöva förklara mig.
Det. Är. Bara. En. Bok.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Inte bara en bok. En grymt bra bok. Och det är tur att det finns folk som får saker ifrån för det finns fantasilösa typer som inte kommer på någonting om något och hur kul skulle livet vara då?

/Signerat hon som skrev en bok om en brödlimpa i årskurs 1.

Anonym sa...

Exakt, fantasilös vill man ju inte vara. :)

Pernilla sa...

Verkligen inte. :)